Gnäll

Dagarna rullar på. Helgerna går så fort så fort. Idag e det redan tisdag, trots att det nyss va' fredag. Jaja, jag hinner ju inte med längre.

Vaknade redan kl.04.15, av att Tandie gnällde som en tok! Så det va' bara till att gå upp och släppa ut henne, och såklart va' det lika bra att gå ut med Laban samtidigt. Jag va' ju ändå upe. Men, jag kröp ner i sängen sen igen. Nån måtta får det va'. Såå tidigt kan man inte gå upp ;) Otroligt nog vaknade jag strax innan halv 7 igen, så nu har jag hunnit med en härlig frukost. E' ganska trött, men det går väl över :)

Igår hade jag och kidsen en underbar dag. Det va' så fint väder, så vi va' ute en massa. Jag bredde ut en stor filt på baksidan, och placerade lille Leon där. Men han va' ju överallt, förutom på filten. Flera ggr fick jag hämta honom från sandlådan, och lite sand hann han med att smaka innan mamman kom rusande. Busen :)

När älskling kom hem så åt vi, sen stack jag iväg och jobbade lite. Bra kväll på jobbet igår. Lagom mkt att göra. Kände att jag hann allt utan att stressa. Bra där! Stress e' inget kul! På fredag ska jag gå bredvid 7-16. Phu! Fick bara en dag att gå bredvid av bemanningen, trots att jag inte jobbat dagtid på 1,5 år. Generöst! Så på fredag får jag väl springa mellan vårdtagare hela dagen, för att hinna besöka alla. Den 27/6 börjar jag på mitt sommarschema. Yaaay!

Nu ska jag väcka lite barn, så vi hinner till skola/dagis i tid. Bye bye! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0