Lite snabbt!

Måndag igen då, och vardagen har börjat efter ett härligt påsklov. Det va' inte alls svårt att gå upp imorse, trots att lille Leon vaknade till inatt, och ville sova hos sin mamma. Plutten <3

Frukosten gick smidigt, inga barn bråkade, alla klädde på sig utan tjafs.. allt gick jättebra fram tills vi skulle iväg. Tog upp Leon från matstolen, för att sätta honom i vagnen. Tyckte att han luktade lite bajs, och det va' ju bäst att byta lite fort på honom. Elliot skulle nämligen iväg till Bråbo (av alla ställen) med dagis idag, och träffa sina blivande klasskamrater. Taxin skulle köra kl.08.15, och då vill man ju gärna komma en stund innan.

Jag lade Leon på skötbordet, och drog av honom byxorna. Åh, herregud! Jag har nog aldrig sett så mkt bajs på en gång! Heeela benen, heeela ryggen. Jag visste knappt vart jag skulle börja torka! Jag torkade och torkade och torkade, och kände mig helt sönderstressad. Men vi hann! Wohoo! Typiskt att det händer sån't när man har bråttom och tider att passa!

I lördags hade vi en helt underbar dag hemma hos min pappa. Vi grillade och hade det hur mysigt som helst! Elida följde ju med dit efter sin dansuppvisning i fredagskväll, och det va' så härligt att få träffa henne igen! Jag e' nog inte gjord för att lämna bort mina barn <3

Igår blev jag inringd lite hastigt och lustigt, så istället för att grilla med vänner blev det jobb 16-21. Men det va' skönt att få jobba lite! :)

Nu måste jag göra mig iordning. Ska strax iväg till tandläkaren, och jag e' lika rädd som vanligt. Usch! Wish me luck!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0