Lördag

Lugna lördag. Gick upp svintidigt, för att släppa ut Tandie, sen kröp jag ner under täcket igen. Sååå trött, trots att jag gick och lade mig väldigt tidigt igårkväll. Illa :)

Vi hade Pippimys med de stora barnen igårkväll. Eller, vi skulle ha haft det, men Johan somnade som en sten i soffan. Han sov i 2,5 timme. Sen när jag äntligen fick liv i honom så gick han och lade sig i sängen istället, och somnade om. Så rolig va' vår fredagkväll :)

Idag blir det mys med barnen hela fm. Johan ska jobba, så han joinar väl oss framåt tretiden, eller nå't. Vi andra får väl försöka städa av litegrann, och tvätta upp en del. Har grymt mkt tvätt i källaren, och jag undrar vem som har slängt ner den där! ;)

Igår upptäckte jag 2 nya tänder i Leons mun. Tand nr 7 och nr 8. Lille plutten! Va' fort det går!

Nu ska jag fortsätta att njuta av min frukost, för sen blir det fullt ös! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0