Lovely!

Hej hopp! Bra dag det här! Den började dock supertidigt, redan vid kl.6 imorse. Men men, jag e' fortfarande på topp och har hunnit med massor. Vi har städat i trädgården, älskling har klippt gräset och flyttat och planterat om ett träd. Om det tar sig märker vi väl snart :) Vi har även varit i Krokstorp en sväng. Johan, Elida och brorsan badade minsann. Jag och lille Leon tittade på, från en filt :) Elliot badade benen och Holly doppade sina små tår. Själv kände jag inte ens på vattnet, badkruka som jag e' :)

Väl hemma igen tändes grillen. Elida och Elliot fick göra egna grillspett, och sen åt vi tills vi knappt kunde röra oss. Plockade undan, sen fyllde vi på magarna med Noggerglass. Nu äter vi godis, och ska strax kika på en film. Härliga lördag!

Imorgon blir det kalas för lille Leon, ettåringen. Sjukt ju!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0