Min dröm

Det finns så mkt jag vill säga
så mkt kärlek kvar att ge
så många tankar i mitt huvud
så många minnen som får mig att le
du är så trött, så himla trött
men samtidigt så glad
det känns så otroligt långt ifrån
men jag kommer att vakna utan dig en dag
i 13 år har jag älskat dig
varenda dag har varit så fin
jag kommer alltid att minnas dagen
då du hoppade upp i famnen och blev min
så mkt kul vi haft ihop
så många drömmar du uppfyllde för mig
så många promenader vid min sida
aldrig ensam, alltid med dig
det e' så svårt att tänka klart
så svårt att fatta beslut
tårarna rinner och hjärtat slår
och jag vill aldrig att drömmen ska ta slut




Tandie, jag vill aldrig mista dig! <3




Kommentarer:
Postat av: Anonym

Å jag lider med dig.Vill inte tänka på den dagen.Man vet att det ska komma,men ändå så vill man inte tänka på det.Underbart fint skrivet,började nästan gråta.Hoppas det ordnar sig.kram

2011-05-26 @ 15:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0