Slöat!

Äntligen fredag, som så många andra skriver idag. Jag ska iofs jobba ikväll, men har längtat lika mkt efter fredagen iaf. Det e' ju ngt särskilt med just fredagar. Det har jag alltid tyckt :)

Dagen har varit kanon så här långt. Tog en slö fm, med nattlinne på och slöstädade, med massa pauser vid datorn. Där ser ni, jag kan slappa, om jag vill ;P När städningen äntligen va' avklarad (det tog ju typ dubbelt så lång tid som vanligt, om inte längre) hängde vi (ja, jag har hjälp av några barn :) in lite rentvätt. Sen fixade vi lunch, gick till skogen med Laban och sen hämtade vi Elida i skolan.

Väl hemma igen blev det glass i trädgården. Solen skiner, wohoo! Lille Leon sover sött i vagnen. Han somnade redan när vi rastade Laban i skogen :) Lillsessan blev trött i sandlådan, så hon fick gå in och hänga i soffan ett tag, men de andra två e' fortfarande ute. Bäst att passa på när det bjuds på så härligt väder :)

Jag har lite tvätt kvar att fixa med. Det kommer ju nytt hela tiden! Sen ska jag även försöka hinna med att putsa två fönster, stryka gardiner  till dessa och hänga upp. Kanske bäst att jag börjar nu! :)

Fina lillsessan!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0