Snöigt!

Vaknade upp till en snöig onsdag. Luften va' full av flingor som yrde runt, och det va' vitt på gräset och bilarna. Fy! Snö i maj..? Inte trevligt. Inte trevligt alls!

När jag väckte barnen så klagade Elliot över halsont. Han va' vit som ett lakan i ansiktet, och mådde även lite illa. Han har dock inte kräkts, så jag antar att han e' slemmig i halsen. Stackarn! Han fick bli hemma från dagis idag. Ligger uppe i hallen i soffan under en filt, och kollar på film.

Idag blir det en innedag. Ska städa av lite på nedervåningen och även tvätta lite. Ikväll e' jag ledig, men ska inte va' hemma. Ska ut och svira lite :) Helt alkoholfritt givetvis :) Frågan e' bara vad jag ska ha på mig!

Nä nu får jag sätta igång!

Min duktiga unge! <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0