Tidigt

Godmorgon! Det bev en tidig morgon för mig idag. Redan strax innan kl.6 väckte Laban mig. Snark! Jag va' sååå trött! Men jag gick upp och ut med vovvsarna iaf. Tur att de bara ville kissa ;)

Väl inne igen va' jag för pigg för att gå och lägga mig. Jag gick istället ner i tvättstugan, och hängde lite tvätt. Sen plockade jag fram frukost, och nu har jag suttit här i köket ett tag, och bara varit. Skönt ibland! Men klockan tickar framåt, så snart e' det dax för barnen att gå upp :)

Igår va' lillsessan så himla trött. Hon vägrade såklart att sova middag, vilket resulterade i att hon stupade i soffan redan innan kl.18. Vi lät henne ligga där ett tag, sen bar Johan upp henne, och hon sover än. Lilla gumman!

I em ska vi på utvecklingssamtal med Elida. Det ska bli kul! Sen ska Johan till tandläkaren, och jag funderar på om jag och barnen ska följa med. Ja, inte till tandläkaren då, men till stan :)

Hoppas att ni alla får en bra dag!



Kommentarer:
Postat av: madde

Vad kör ni för bilmodell?

2011-05-25 @ 08:01:36
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0