Ojdå

Låååångt hopp, jag vet! Har inte haft ngn lust att blogga ngt på sista tiden, men idag så började det att suga i skrivnerven igen. Tack och lov! :)

Vi har haft en bra månad (får jag väl skriva :). Fullt ös! Elida och Elliot började skolan förra veckan. Trean och ettan. Galet! Tänk så stora barn jag e' mamma till nu! Första skolveckan har gått bra, och om ännu en vecka börjar Holly på dagis. Inte så liten hon heller! Ska på samtal där imorgon, sen sker inskolningen veckan därpå.

Igår va' vi på Ölands djurpark. Ganska rutten djurpark, om man får skriva så. Måååånga burar/hagar va' tomma, och mkt va' risigt och söndrigt, provisoriskt lagat. Vi tog en snabbkoll på djuren, sen blev det vattenlandet. Det e' ju vört pengarna att bara åka dit och bada. Sååå himla mkt skojiga saker! Man märker ju vart de satsar pengarna.

Leon ville dock inte bada, och Holly va' bara i ett tag. Åkte vattenrutschkana med Johan, men sen ville hon upp. Elida och Elliot, och Johan, älskade det! :)

På hemvägen blev det pizza, sen slängde vi oss i soffan och kollade på nån barnfilm. Va' helt slut igårkväll, men ändå vaknade jag halv 7 imorse ;)

Har ätit frukost och ska strax fixa gårdagens disk, som ingen pallade ta igårkväll. Idag väntar storhandling!

Har sålt så himla mkt barnkläder den senaste tiden, så igår fick det bli en beställning av en molo panther overall till Holly. 20% rabatt och gratis frakt på babyshop.se. Kändes gutt att betala den med pengar jag sålt för. Hon kommer va' snyggast på dagis i vinter!

Bäst jag sätter fart här nu :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0