Torsdag

Torsdag idag. Veckorna går undan. På måndag börjar springandet. Då ska Holly va' på dagis 8-11 mån-fre. Fast de tre första dagarna ska jag va' med henne. Hoppas det kommer gå bra! Det känns i mammahjärtat kan jag lova! Vi e' ju vana vid att alltid vara tillsammans, förutom när jag jobbar. Och då e' hon ju med sin pappa :)

Har haft en bra vecka. I måndags storhandlade vi, annars har vi inte gjort så mkt. Johan har jobbat massor, men jag har bara jobbat en kortkväll. Har myst med barnen, och fixat här hemma. Ska jobba ikväll och imorgonkväll oxå. Ganska skönt att komma ut lite :)

Nu ska jag strax väcka Holly och Leon, sen blir det frukost för dem, och därefter lite röj här hemma. Har massa tvätt att vika och lägga in. Får c när jag hinner skriva nästa gång :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0