Snö

Snön fortsätter att falla här ute. Det e' fint och mysigt, men kallt! Igår va' det -15 på morgonen. Idag e' det dock bara -4. Vi tog ledigt från dagis idag, och de små sover än. Jag ska jobba ikväll och känner inte för att gå ut innan. Har inte hittat några vinterskor än utan går runt och fryser i mina converse. Brrrrrr!

Igår va' vi hos logopeden med Holly. Det gick jättebra. Hon e' så himla duktig! Ja både logopeden och Holly. Holly tycker det e' jättekul att gå dit. Nu ska vi inte dit igen förrän efter jul, så har fått med oss lite hem som vi ska träna på.

Fick veta igår att fina Anna blivit Oskarshamns Lucia. Så himla kul! Tyvärr jobbar jag den 13:e, men Elida måste få gå och c kröningen iaf. Extra spec när Lucian e' ngn man känner, och som i detta fall tom en släkting! :)

Idag blir det lugnt. Lite plock och fix. Dammsugaren åker väl fram oxå. Lite tvätt ska vikas och hängas och så där. Börjar redan 15.30 idag så jag och Johan får mötas i dörren. Det ska dock bli skönt att få jobba lite, efter att Johan haft jour hela förra veckan.



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0