Söndag

Söndagsmorgon. Jag och Leon myser i soffan medans resten av huset sover. Idag börjar jag inte förrän kl.11. Skönt med en lugn morgon, men surt att först jobba 11-14 sen 16.30-21.

Vad har hänt sen sist då..? Jo Leon har fyllt år. Lilla, älskade grabben e' nu hela 3 år gammal. Galet! Minns det som igår när han föddes ❤ Vi hade kalas lördagen den 18:e, när han fyllde :)

Annars har jag mest bara jobbat och jobbat. En vecka kvar, sen börjar Johan att jobba igen, och jag går över till att bara jobba kvällar och helger. Känns både skönt och lite trist. Man har ju kommit in i och vant sig vid att jobba dag och ha kvällen fri. Nu ska vi börja mötas i dörrhålet igen.

Igår jobbade jag 7-12, sen blev det en tur till tolvskillingsmarken i Oskarshamn. Köpte inte så mkt. 6 par kortstrumpor till mig, en jacka till Elida och en jacka till Johan och självklart marknadskarameller :) Sockervadd och lite karusellåkning blev det med. Sen följde tjejerna med Mican och hennes kille för att kolla på alla fina par som skulle på studentbal. Det va' poppis!

Nästa vecka blir det massa jobb igen. Men på fredag så ska jag och Magda ut och äta. Det ska bli jättekul! På lördag firar jag och Johan 11-årig bröllopsdag, så då e' jag ledig ❤






Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0