Svar

Ledig fredag. Ledig helg. Helt underbart! Och vilken helg sen. Längtar! 

Igår ringde min läkare. Hon hade kollat på bilderna från skiktröntgen av bihålorna och de visade att det e' tilltäppt både i pannan och kinderna. "Jag förstår att du har ont!", sa hon. Hon ska skicka remiss till öron-näsa-hals, så får de bedöma om spolning. E' livrädd inför det, men e' ändå lättad över att det inte va' ngn tumör eller ngt annat allvarligt. Under två månader med huvudvärk hinner man googla och inbilla sig väldigt mkt! Men drygt att vänta på en tid nu bara, för smärtan e' inte rolig. Vaknade tre inatt och trodde jag skulle dö. Tog tabletter och värmde en riskudde, sen låg jag med den över ansiktet.

Dax att ta tabletter igen känner jag, sen fixa lite här hemma innan Holly ska hämtas. 



Kommentarer:
Postat av: Monika

Inte jättekul att göra en sköljning men underbart när det är gjort :) Hoppas att du får tid snart så du slipper värken. Kram ♥

2014-10-25 @ 10:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0