Älskling 30 år idag!

Jaha, då har vi kalasat färdigt för den här gången. Har haft folk här heeela dagen och e' sjukt trött. Vi kom i säng skitsent igår (idag) för ovanlighetens skull. När jag sen vaknade och kollade på klockan så va' hon nästan nio. Jäklar! Jag skulle ju slå in Johans present, väcka kidsen och sen sjunga för älsklingen. Jag tassade upp ur sängen och ut ur sovrummet, slog in paketet, sprang uppför trappan, väckte barnen, en efter en. Sen sjöng vi för en ännu tröttare Johan, som fyller 30 år idag! Hurra hurra! <3

Vårt hus har varit fullsmockat med folk idag. Vilket surr det blir då. Människor överallt som pratar, diskuterar, tjatar, tjattrar.. ja efter ett tag så blir det bara tjatter och pannkaka av allting. Tacka vet jag att va' hemma själv, med familjen..haha. Nåja, kul har det förstås oxå varit. Vi firade ju både Johan som fyller 30 år idag och Holly som fyllde 1 år i torsdags. De fick mkt fina paket båda två. Holly fick mest kläder, men oxå en och annan leksak. Johan fick ett spel, presentkort på 1000kr på inHouse och en jättestor byggsats. Han e' helnöjd :)

Ska gå ifrån datorn nu, för mitt huvud pallar inte sitta här mkt längre. Imorgon blir en lugn dag. Ska bara slappa och ta det lugnt. Det kan vi behöva! :)


Bästa Stina och jag. Luv U sis! <3


Kommentarer:
Postat av: magda

Vad fina ni är...

Fina gardiner :)

2009-12-13 @ 10:21:48
URL: http://magdalennart.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack! :)

2009-12-13 @ 10:41:33
URL: http://sessanfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0