Morrn morrn!

Godmorgon på er! Den här mamman e' förstås pigg och vaken, och har varit det ett tag. Gick upp vid 6 första gången, och efter att ha snusat på kudden lite till blev jag väckt av Ellioten strax innan 8. Har inte fått i mig ngn frukost än, utan har bara suttit här och glott lite. Men nu lockar mackor, te och yoghurt. Frukosten e' det bästa målet på hela dagen!

Idag blir det en liten tur in till staden. Men bara en liten. Johan ska lämna tebax ett par brallor som en arbetskamrat köpt. Så då tänkte mamman rusa in på Lindex, och köpa det som jag kikade på i torsdags. Skulle ju köpa ngt till Holly, men kunde inte bestämma mig då. Men efter att ha tänkt på det sen dess, så har jag bestämt mig. Det blir ett par svarta byxor med Katten Janson och en rosa body med densamme. Om det nu finns kvar i Hollysens storlek, vill säga. På KappAhl finns det ursöta bodys med Smurfarna på. Åhh, jag bara ääälskar Smurfarna ju! *slår mig själv på fingrarna*

Nu blir det frukost för min del. Hörs kanske senare. Bye!

Kommentarer:
Postat av: Nina

Mysan har en av de där ursöta smurfbodysarna och idag kikade jag oxå inne på Lindex fast jag inte skulle/borde... blev en supersöt klänning med Lille Skutt med tajts till åt Mysan och en klänning med Katten Janson och ett par tajts till Embla... kunde bara inte gå ut därifrån utan det... :) kram

2009-05-02 @ 22:23:25
Postat av: Fia

Åhh, jag vet precis. Man kan inte låta bli! Det blev en hel kasse full med kläder från Lindex igår. Det finns alldeles för mkt fina barnkläder! Kramis!

2009-05-03 @ 11:35:32
URL: http://sessanfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0