Victorious

Godkväll bloggen! Sitter vid köksbordet och väntar på att bulldegen ska bli färdigblandad, så ikväll blir det nybakt till kvällsmat. Yum! :) 

Idag har jag äntligen varit hos läkaren. Jag har fått vänta i tre veckor på denna tid och gissa vad! Jo, bihåleinflammationen har  börjat lägga ner sig! Såklart! Tre månaders smärta har börjat bli uthärdlig. Igår tex så tog jag bara två panodil, på HELA dagen. Liiiite skillnad mot för några veckor sen, när jag tog två var fjärde timme! 

Men jag va' ju hos läkaren som sagt, och han sa direkt att enligt röntgenbilderna så va' det mest täppt i pannan. Och bihålorna i pannan kan man tydligen inte spola. Så jag betalade 100 spänn för att få veta att det kommer gå tebax av sig själv. Yay! Sen tittade han i mina öron och konstaterade hörselgångsinflammation på höger öra. Jaha, bara att gå och hämta ut droppar för en hundring till då. Undrar när jag ska bli helt frisk. 

Nä nu ska jag inte gnälla mer. På lördag ska Holly ha barnkalas med tre av sina kompisar och på söndag drar jag och Elida till Ullared. Annars e' det bara jobb, jobb och jobb. But thats life.

So long! 






Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0