Ibland kan jag inte andas..

image1

Idag e' det den 27:e December, år 2007 nämar sig sitt slut. Om bara några dagar går vi in i ett nytt år, och förhoppningsvis oxå en ny tid. Bemanningen ringde såklart idag och ville att jag skulle jobba ikväll, men jag kände att jag inte orkade. Tackade iaf ja till fredag, lördag och söndag. Måndag och tisdag hade jag redan. Så det blir alltså till att jobba fem dagar i rad. Skönt! Jag behöver det. Behöver styra mina tankar åt andra håll.

Snart slutar även skolan. Känns otroligt skönt att ha klarat av allt. Snart kan jag med all rätt kalla mig för undersköterska :) Den 11:e januari e' det avslutning. Sitter och funderar över vad sjutton jag ska ha på mig då, men känner mig verkligen dum. Det finns annat viktigare som borde fokuseras på nu. Måste läka min kropp och min själ. Iofs kan det vara bra att tänka på sig själv lite, skämma bort sig. Hmm, kjol eller klänning..? Och kanske ett par nya skor när vi ändå håller på :) Hittade ett par assnygga skor på Din Sko i Växjö förra veckan. Nu ångrar jag mig att jag inte köpte dem. De va' ganska dyra, men ack så tjusiga.

Sitter och väntar på älsklingen. Han kommer snart hem. Kidsen leker med alla sina nya leksaker. De fick alldeles för mkt i år! Ska fixa till lite mat så vi kan äta när maken kommer. Sen måste vi köra in till stan. Måste köpa linsvätska och bröd. Blir mys ikväll. Börjar inte förrän 16 imorgon. Hur underbart e' inte det..? :)

Orkar inte skriva mer. Måste titta till mina sötisar. Tänker på dig, min ängel.

Bye..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0