Trött.

Trött och gnällig, det e' bra ord för att beskriva mig idag. Jobbade igårkväll, blev övertid såklart. Va' trött när jag gick dit strax innan fyra, ännu tröttare när jag vandrade hem vid nästan halv tio. Jävligt trött imorse när klockan ringde 05.30, men väldigt pigg när jag väl kom till jobbet dock. Nu e' jag trött igen. Jobbar delad tur idag, så jag ska va' tebax på jobbet vid fyra. Älskar mitt jobb och de jag jobbar med, men jag e' trött. Hade velat va' ledig denna helgen, men jag kan inte. Måste tacka ja till allt jag får nu, för annars blir januari-månad inte spec rolig.

Johan jobbar oxå idag, och Elida e' iväg med svärmor. Bara jag och Ellioten som e' hemma just nu. Min lilla grabb <3 Om ngn kan lysa upp mitt liv så e' det mina barn <3

Längtar efter att få komma hem och pussa på älsklingen ikväll. Får nästan ingen tid alls ihop denna helgen. Känns inte bra, men vad gör man..? Vi får iaf sakna varandra, vilket oxå e' rättså nyttigt (påstås det iaf). Nähä, nu ska jag fortsätta med maten, för sen ska jag och lillkillen vila lite (iaf han).

Älskar dig så, min fina Johan <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0