Längtan..

Tiden går oerhört sakta när man längtar efter ngt. Det har jag verkligen fått känna på under dessa dagar. Johan har varit på utbildning i Örebro. Han åkte i onsdags em, men nu e' han på väg hem! Dagarna har gått att uthärda, har fått inbilla mig själv att han bara e' på jobbet, men kvällarna och nätterna har varit hemska. Och ensamma. Har inte sovit alls bra. Vaknat flera ggr. Usch, va' tramsig jag e' :) Men nu e' han snart hemma igen. Underbart! Dröjer nog bara typ en halvtimme till.

Denna dag, eller iaf ena halvan av den, spenderades i staden. Elida fick för sig att hon skulle klippa sitt hår igår, så det gjorde hon! Själv! Hon hann dock inte så mkt förrän jag hittade henne, men mkt nog. Vilken panik jag fick..haha. Ringde direkt till frisören och fick en tid idag på fm. Så jag och lillan har haft en mysig dag på stan, bara vi två. Först blev hon klippt och sen shoppade vi lite. Hon fick välja ny jacka, nya skor och ny keps. Solbrillor blev det förstås oxå, för det va' superfint väder idag :) Efter shoppingen åt vi glass i solen. När vi sen skulle bege oss till bussen så träffade jag en jobbarkompis, så vi fick åka med henne hem. Superbra :)

Nu skäller vovvsarna, så älsklingen e' nog på ingång. Måste pysa iväg! Bye!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0