Superstar of heartache.

En ny dag och en ny vecka. Trodde att detta skulle betyda ngt bra, men jag e' fortfarande sjuk. Blev sjuk i lördags, låg i sängen precis heeela dagen igår och e' fortfarande dålig. Bläh, hatar att va' sjuk! Kidsen e' hemma från dagis, men de sover fortfarande. Sitter här och väntar på att de ska vakna.

Solen skiner ute. Termometern står redan på 8 grader. Härligt. Jag längtar verkligen efter sommaren nu. Visst, jag ska jobba precis hela sommaren, men jag får ju njuta av det fina vädret iaf.


Vill ha ett par nya jeans, men när sjutton ska jag hinna med att köpa det..? Vill köpa nya skor till kidsen med, men hinner aldrig in till stan. Och nu e' jag ju sjuk oxå. Måste iaf hinna innan onsdag, för Johan ska på utbildning då. Får c om jag orkar imorgon. Måtte jag bli frisk snart.

Märker att jag har otroligt mkt att skriva idag *ironisk*. Lägger ner detta nu. Ska umgås med glass och snytpapper istället. Underbara dag..

Bye..


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0