You will never sleep without dreaming of me..

Underbara sol, kom hit och värm mig lite längre. Fyll hela min kropp och min själ med ditt starka, varma ljus. Det blåser lite idag, men solen har faktiskt övertaget. Lite lycklig e' jag allt, när jag lullar runt och trallar lite för mig själv. Att jag faktiskt kom på mig själv med att le när jag borstade tänderna. Jag tackar för dessa stunder, när jag faktiskt kan njuta av allt det fina.

Snorar fortfarande, så helt perfekt e' inte dagen. Inte än. Men om ett par timmar kommer älsklingen hem. Underbara fining :) Ska på utvecklingssamtal på dagis ikväll, för Elliot. Ska bli kul och höra vad de har att säga om våran fina pojk :)

Potatisen står på spisen, och snart ska fisken in i ugnen. Det blir mos idag. Mumsigt värre! Jag som hatar att laga mat, men idag va' det faktiskt ganska kul. Ska tom lyxa till det med glass till efterrätt. (Vi som bara äter såna godsaker på helgen annars!!)

Kidsen leker på Elidas rum, och verkar faktiskt (för ovanlighetens skull) komma överrens. Undrar bara hur länge :)

Nä nu ska jag fortsätta med mitt trallande. Jag borde skriva sköt om er, men varför ska jag det när jag inte vet vem som läser..? ;)

Ängeln min.. <3

image2

Älskade, älskade barn! <3

Kommentarer:
Postat av: Helena

Hej!
Skönt med lite värme här i de småländska skogarna :p
Vilka söta barn du har min vän!!!
*kram*

2008-04-22 @ 12:43:10
URL: http://helrik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0