And then it was over, and my life just stood still for a moment.

Klar, färdigutbildad, redo för framtiden. Eller inte..? Jag måste bara få andas ut lite först, känna efter. E' detta verkligen sant..? Slutade jag skolan igår..? Javisst gjorde jag det. Efter ett och ett halvt års studier tog utbildningen slut. Jag klarade det! Jag fixade detta! Jag tog fan tag i mitt trasiga liv och gjorde något bra istället för att sjunka in i mörkret, där hon hoppades att jag skulle hamna. Istället hamnade jag här, i mysiga skogen. Himmelriket skulle det nog kunna kallas för, om man nu vore religiös :)

Hade en mysig kväll igår. Pappsen va' här :) Svärmor och svärfar oxå. Och mamma såklart :) Av pappa fick jag världens finaste guldhalsband med hänge. Av mamma fick jag 1000kr. Av svärmor och svärfar fick jag världens snyggaste armband. Det blev mkt sötsaker. Två tårtor, chokladbiskvier, kanelbullar och vaniljbullar. Det blev en massa över. När jag hade varit ute med vovvsarna imorse så åt jag en bit prinsesstårta..tihi. Gottigt värre :)

Idag har vi bara slappat. Båda ungarna e' sjuka. Snoriga, hostiga och febriga. Stackare! Själv har jag fått ont i halsen och snorar oxå för fullt, så ngn utekväll med girlsen blir det inte idag. Men kanske nästa helg :)

På måndag börjar mitt nya liv som undersköterska. Fy fan va' jag e' glad! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0