Ett nytt år.

2008 e' det nu. Snart 12 år sen jag mötte min stora kärlek, exakt 14 dagar kvar. Baby, du e' finast i hela världen! Nyårsafton va' lugn. Jag jobbade till 21, kom hem och kollade på film med älsklingen, firade 12-slaget på balkongen. Myspys va' det allt, jag va' verkligen där jag helst av allt ville vara. I älsklingens famn hela kvällen och natten :) Roligt värre va' det morgonen efter, när jag va' tvungen att gå upp halv 6..tihi.

Nähä, dags för frukost nu, sen ska jag väcka barnen. Ska ta bussen in till stan. Ska c om jag hittar ngt fint, men det blir nog svårt. Jag e' ju sååå kräsen! Men det ska man va'. Hatar modet!

Tänker på dig baby, hoppas att du har det bra på jobbet idag. Längtar efter dig..

Min ängel, jag har inte glömt.. <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0