I'm not antisocial, I just don't like people

Ledig idag, löning imorgon, jobb fre-mån. Sometimes it feels like I don't have a fucking life :) Saknar min älskling, tiden går sååå sakta när han jobbar och jag e' ledig. Dumt, vill kunna spola framåt ju. Dock ej bakåt. Bläh för det förgångna! Welcome future days and happiness. Läste i en skvallertidning idag, massa kändisar äger slott som de typ aldrig bor i. Jag vill oxå ha ett slott, med rosa torn :) Fast visst älskar jag mitt lilla, vita hus. Här vill jag leva, här vill jag dö. Aldrig att jag flyttar härifrån frivilligt. (Det skulle va' till ett slott då :))

Sorterat massor idag. Så mkt papper man sparar på som egentligen kan slängas. Blev många högar. Spar-hög, släng-hög, Johan-hög, kanske-hög.. Mkt, mkt. Släng-högen blev störst :) Ska ge mig på några lådor till nu tänkte jag, sen ska här dammsugas och torkas golv. Iiiiiiiihaaa! Jag saknar min Nina. Need you like a drog..

Tänk så många tankar som hinner flyga genom skallen på en under en enda timme. Stackars hjärnan. Need a break..? Det ska du få.

Sofie lämnar burken, för nu pallar jag inte mer. Puss på de få som förtjänar det.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0