Underbara dag :)

Då va' den här, min sista lediga dag. Det gäller att njuta massor. Sen jobbar jag torsdag, fredag, lördag och söndag. Fullt upp hela midsommarhelgen med andra ord. Ville egentligen inte jobba på midsommarafton, men hade redan blivit bokad och det fanns ingen annan (påstod de iaf). Men men, inte helt fel med storhelgs ob :) Många timmar blir det. Härligt! :) Nästa vecka ska jag iaf va' ledig på helgen, för på måndag vecka 27 börjar jag på mitt sommarvikariat. Sju härliga veckor i hemtjänsten. Kan det bli bättre..? Antagligen inte :)

Tänkte dammsuga nu och sen fixa lite med tvätten. Ska ringa Jenny oxå. Men hon får vänta en liten stund till :) För övrigt mår jag jättebra. Känner mig precis som vanligt, även om vågen fortsätter att peka uppåt. Tänk att det kan va' ett lyckorus att ställa sig på vågen :) Jag måste va' knäpp :) Längtar tills den 9:e juli. Kan inte tiden gå liiite fortare nu..? Hehe

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0