Lyckliga stunder

image3

Världens stoltaste mamma, det måste vara jag det :) Elida hade uppvisning i sporthallen igår. Duktigaste tjejen :) Fick mitt hjärta att slå dubbla slag och mina ögon att tåras av lycka och stolthet. Min stora tjej. Min stora, duktiga, söta tjej. Tänk vad mkt hon kan. Vad fort tiden har gått sen hon först kom till oss. Att hon kan skänka mig så mkt glädje och lycka bara genom att finnas till. Det e' otroligt. Den här känslan kan man bara förstå om man e' förälder själv. Den går inte att förklara.

Först va' det uppvärmning i en stor ring. Sen va' det hinderbanan som gällde. Elida va' så kvick och så duktig. Det va' så kul att c. Efteråt fick alla barnen diplom, för att de varit så duktiga. De fick klättra upp på en hög plint, en och en, ta emot sitt diplom och sen hoppa ner. Vi filmade det såklart :)

Tänk att jag e' mamma till världens finaste barn. Att jag fått äran att ha dessa två juveler i mitt liv. Det e' ingenting jag någonsin kommer att ta för givet. Elida och Elliot, utan er hade inte livet varit så här härligt att leva <3

Ikväll ska jag jobba. Kidsen e' på dagis just nu så jag bara sitter och slappar lite. Ska strax ta mig en svängom med dammsugaren, innan det e' dax att hämta hem busbarnen. Ska jobba hela dagen imorgon. 7 - 16.15. Men på söndag e' jag ledig, för då kommer pappa hit :)

Nä nu ska jag göra lite nytta, innan jag ångrar mig :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0