Mors dag

Idag e' det alla mammors dag :) Jag och kidsen har pysslat i fm. Först gjorde vi handavtryck med fingerfärg och sen bakade vi chokladbollar. Ska ta med det hem till mamma i em, för vi ska dit och äta tårta :) Själv har jag oxå fått presenter idag. Av Elida fick jag ett jättefint halsband som hon har gjort själv. Elliot hade planterat en blomma till mig, och den börjar komma upp ur jorden nu. Gosigaste barnen :)

image5

I kylen hittade jag dessutom ett choklad, som "ngn" ställt in så fint för att jag skulle hitta det..tihi. Jag har verkligen världens bästa familj! <3

Nu e' Johan iväg och spelar golf. Han kommer hem strax efter två, och då ska vi traska hem till mamma. Operatårta blir det idag, och såklart våra chokladbollar. Mums!

Imorse vaknade Ellioten tjugo över sex! Jag höll på att dö. Va' sååå trött..hehe. Men det va' bara till att gå upp och fixa välling till prinsen. Sen gick jag ut i trädgården med vovvsarna. Då fick jag en mindre chock. Elliots kanin hade tagit sig ut ur sin bur och skuttade runt och åt maskrosor på gräsmattan. Snacka om att jag fick bråttom att fånga in henne, vilket såklart inte va' det allra lättaste. Hon ville inte in i sin bur igen. Det va' ju mkt roligare att skutta runt fritt. Fick iaf tag på henne till sist, så det hela slutade bra.

Nä, nu ska vi gå ut en sväng. Bye..


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0