Skrivkramp

Det e' hemskt när man inte längre orkar skriva, när meningar och ord inte längre vill bildas. Varken i huvudet eller under mina fingrar. Jag kan sitta hur länge som helst utan att ngt hamnar på skärmen. Jag måste vara sjuk, eller har jag verkligen inget alls att skriva om längre..? Inget jag vill dela med mig..? Hemlighetsfulla jag. Men varför inte..? Varför ska jag blotta mig själv..?

Har varit ledig ett par dagar nu. Ganska skönt faktiskt. E' ledig en hel vecka till, om det inte blir ngt smått i början på nästa vecka. Resten av denna veckan har jag tagit ledigt. Behöver det. Behöver fokusera på annat än bara jobb, jobb och jobb. Imorgon ska jag och älsklingen till stan en sväng. Äta på Cecil och ha det riktigt mysigt, bara vi två. Mamma ska ha barnen :)

Denna dagen har varit lugn och skön. Lämnade ungarna på dagis kvart över åtta, sen gick jag en lång runda i skogen med vovvsarna. Innan jag traskade iväg till dagis igen så hann jag med att både dammsuga och torka golven. Så lite nytta har jag allt gjort idag :) Hämtade kidsen igen kvart över elva, och då gick vi till affären och köpte glass. Det va' ju underbart väder idag. Absolut ett riktigt glassväder. På hemvägen lekte vi på skolgården. Ett populärt ställe enligt mina små :)

Nä nu ska vi mysa i soffan med ngt gott. Dumma mig! Busbarnen sover sött. Imorgon väntar en ny och förhoppningsvis lika underbar dag. Bara klumpen i min mage kan släppa och oron lägga sig lite. Fånig e' jag..

image4

En nyklippt Elliot. Underbara, älskade barn! <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0