Brrrrr..

Den kalla natten övergick i en kall morgon, och här finner ni mig, uppe med tuppen och magen full med frukost. Jag vet att jag borde försöka sova länge, nu när jag har möjlighet, men jag KAN INTE! Jag e' nog inte gjord för att ligga och dra mig särskilt länge om morgnarna. Vaknade redan vid sex, och kunde omöjligt somna om. Så jag gick och satte mig här istället, och fastnade. Så när Johan ringde vid halv åtta va' jag inte precis nyvaken.

Nu kom Elida ner, så ska mysa lite med henne. Usch, det e' kallt här inne! Men pannan går iaf, för jag hörde brännaren precis. Skönt det, då kan man ta sig en varm dusch lite senare. Underbart!

Gud, vilket meningslöst inlägg detta blev. Men ni får hålla till godo, det kommer kanske mer under dagen. Men jag lovar inget.

Bye bye..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0