Här e' det förkylt!

E' fortfarande megaförkyld. Näsan bara rinner och rinner och halsen värker. Fy fan! Finns inte mkt annat att säga om det. Men jobba måste jag. Har ju superpasset ikväll (och då menar jag inte super som ngt jättebra), 12.30 -21. Kämpigt värre, men det får gå. Kidsen e' iaf pigga. Skönt det.

Igår va' vi som sagt va' på UL. Efteråt körde Johan mig ut till Maria, för han va' tvungen att köra och jobba direkt. Bussen hem skulle inte gå förrän 12.10, så vi hann umgås ett tag. Alltid lika mysigt att träffas tycker jag :)

Först åkte vi till vår gamla skola och hälsade på bästa läraren, Marcus :) Han blev glad att vi kom. Saknar faktiskt skolan, och honom, ibland. Sen gick färden ner till stan, of course. Vi shoppade bebiskläder och hade lika skoj som vanligt :) Äntligen hade Laban-mössan kommit in i minsta storleken, så det blev såklart en sådan åt lillan. Fin hon kommer att bli, i sin Laban-klänning och mössan till :)

Tyvärr gick tiden alldeles för snabbt, som vanligt när man har det skoj. Att sen bussen va' försenad i 25 minuter (!!) gjorde inte saken bättre. Irriterande! Men men, hem kom jag till sist iaf.

Nähä, klockan bara rusar iväg idag. Bäst att sätta igång så man hinner med allt som ska göras innan vi ska gå iväg.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0