Life is all mine

Torsdag morgon. En grå och trist sådan. Som jag förut nämnt så älskar jag verkligen hösten, men idag e' inte en sådan härlig höstdag precis. Det e' blött och rått ute. Solen lyser verkligen med sin frånvaro. Så jäkla trist! Igår va' det så himla härligt väder. Men men, det e' väl för att jag jobbar kväll idag. Varför ska man få njuta av sol och härlighet när man e' ledig liksom..?

Kidsen kollar på Oliver och gänget, och jag sneglar väl oxå litegrann..tihi. Blir lite sentimental. Älskade ju den filmen när jag va' liten :) Vet inte alls vad vi ska hitta på för ngt idag. Känner inte för att gå ut, även om vi nästan måste. Börjar inte förrän kl.16, så lite ska man väl hinna med. Först ut på schemat står iaf att plocka ur och i diskmaskinen, eftersom jag faktiskt sket i det igårkväll. Pallade inte. När kidsen lagt sig kollade jag och älskling på nyaste avsnittet av Heroes (alltså inte det som visas på svensk tv, för de e' så jäkla sena med allt). Så himla bra! Fast lite läskigt, för jag e' ju en mespropp :) Inget godis hade vi, inget alls. Helt otroligt! Men abstinensen satt på lur och slickade mig i nacken precis heeela tiden. Usch, jag e' nog onormal.

Nähä, nu hör jag hur disken ropar på mig utifrån köket, så jag får väl ta tag i lite här hemma nu. Vill ju inte fastna här, för det e' farligt :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0