Sovmorgon :)

Sov länge idag..tihi. Älskling ringde och väckte mig ngn gång, men minns inte vad klockan va' då. Sen somnade jag om igen, och sov ända tills kidsen väckte mig vid halv tio. Sååå skönt det va' att få sooova! Inte ofta jag sover länge, men ibland behöver man det. Måste försöka ta hand om mig själv lite bättre, så jag inte sliter ut mig. Igår gick jag upp halv sex och kom inte i säng igen förrän typ två på natten. Snacka om att jag va' helt slut då :)

Maria va' ju som sagt här igår. Hon kom vid ett ungefär. Vi lagade supergod mat (korv i ugnen och potatismos), och till efterrätt slog vi till med kladdkaka och grädde. Mumsigt värre! Dagen kunde inte blivit mkt bättre :)

Idag kommer pappa hit. Han kommer om typ en timme. Så nu ska jag ta ett tag med dammsugaren och sen hoppa in i duschen. Måste in till sjukhuset och ta prover idag, för jag ska till läkaren nästa vecka. Roligt värre, eh.. visst. Fattar inte varför jag har fått en kallelse, för sist jag va' där (för typ ett år sen) sa han att jag själv skulle höra av mig när jag ville komma. Ev. att vi bara skulle ta prover, så jag kanske inte alls behövde träffa honom. Men men, det e' ju bättre att de håller lite koll på mig. De e' väl rädda att jag ska bli dödssjuk eller nå't..hehe. Bara att hålla tummarna att allt fortfarande e' jättebra, för jag vill inte bli sjuk igen. Bläh! (Fy på mig, för jag har slarvat med mina vitaminer!)

Puss på er!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0