28 år

Jaha, då va' man ännu ett år äldre. 27 förvandlades till 28, över bara en natt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Min speciella dag försvann lika fort som den kom, men jag känner mig inte ett dugg äldre för det. Tänk, snart 30. Fy fan. Ångesten börjar komma krypande. På söndag ska vi ha kalas. Vet inte om jag ser fram emot det eller inte. Känns som att alla andra blir mer firade än vad jag blir. Jag bryr mig så jäkla mkt om andra och vill ge dem det allra bästa, medans jag själv nästan blir bortglömd. Mmm, så känns det faktiskt. Nåja, mitt hjärta e' iaf stort.

Ikväll e' det dax att jobba igen. Börjar inte förrän 15.45, vilket känns sjukt skönt. Har hunnit med massor idag, blir nästan lite mallig :) Nu ska jag strax hoppa in i duschen, så man kan komma iväg till jobbet någorlunda fräsch. Hur fräsch man nu kan bli när man e' gravid i vecka 28 :) Va' hos bm igår och allt va' kanonbra. Mitt blodvärde har gått upp! Lilla hjärtat slog 147 slag/minut. Helt perfekt lät det :) Och sf-måttet hade ökat 5cm (!!) på bara 3 veckor. Det ni! Lillsnuttan växer på bra därinne. Om 4 veckor ska vi på nästa UL. Ska bli mysigt att få c lillan igen :)

Nähä, det va' väl allt för idag. Har blivit så värdelös på att blogga. Orkar inte helt enkelt, fast jag egentligen behöver det. Men jag kommer tebax igen, så småningom. Det e' dock omöjligt att säga när lusten faller på nästa gång :)

Bye..


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0