Lediga lördag..

Idag e' jag ledig. Tänka sig, jag kan va' det oxå, ibland. Ska iväg om ett tag. Ska bli jättekul! Om jag nu får upp maken vill säga..tihi. Han sover fortfarande. Men det e' ingen brådska eftersom lyxlirarkidsen sitter i soffan och kollar på Björnbröder 2. Den började vid 8, och innan den e' slut kan vi såklart inte åka. Det skulle ju va' katastrof!

Det verkar bli fint väder idag. Solen skiner, härligt värre! Men det e' ju kallt, det måste jag erkänna. Fast under dagen blir det nog rättså varmt.

Nä, nu ska jag gå och peta på älskling och c om han lever. Kan ju ta ett tag innan jag får liv i honom :)

Bjuder på en bild som jag hittade när jag tömde kameran idag. Lilla Elida har varit i farten igen. Gosungen :) Hon ska allt få en egen kamera snart.




Det e' underbart med Polly Pocket saker i heeela soffan! Undrar just hur många sådana skor jag egentligen har dammsugit upp, utan att veta om det.. Hmm.. ngt att fundera på.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0