Idag fick ...

Idag fick jag vakna utan ngn stress alls. Jag hade inte ställt ngt alarm, och ingen telefon ringde. Klockan sju började Johans alarm att tjuta, men då va' jag redan vaken. Vi låg i sängen och bara mös till nästan halv åtta, sen gick vi upp och åt frukost. Myys. Tänk om varje dag vore så här :)

Elliot vaknade ungefär samtidigt som mig, men Elida kom upp för bara en liten stund sen. Det blir inget dagis för kidsen idag heller. Dels e' jag ledig, och lillkillen hade ju feber igår. Bättre att stanna hemma och bara ta det lugnt då. Ringde dagis och sa till att de inte kommer imorgon heller, om jag inte blir inbokad. På torsdag jobbar jag kortkväll, så det blir inget dagis då heller. Men på fredag ska de va' mellan 8.15 - 11.15. Då ska jag till frissan, så mamma både lämnar och hämtar dem :) Ska träffa Maria efteråt, och det ska bli himla mysigt :)

I em ska älskling till tandläkaren, så han skulle komma hem lite tidigare idag. Hade lite flex att ta ut sa han. Om vår vagn kommer hem idag så ska jag och Elida följa med honom in till stan. Kan vi gå i affärer under tiden..tihi. Ellioten får snällt stanna hemma med mormor då, för jag vill inte chansa.

Nä nu ska jag plocka i diskmaskinen, sen e' det lite tvätt som står på schemat, som vanligt


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0