April, april!

Idag e' det den första april, vilket inte slog mig förrän för bara en liten stund sedan. Kom på att jag bara måste lura Johan, så jag skickade iväg ett sms på en gång. Skrev att jag hade tagit ett grav.test, och att det visade positivt. Det tog inte många sekunder förrän mobilen ringde och hans nervösa röst sa: "Skojar du eller..??". Vilket jag ju givetvis gjorde, men roligt va' det :) Han hade blivit lite chockad, med all rätt. Vi har ju trots allt en liten bebis på knappt 4 månader :) Han tyckte att jag skulle ta samma aprilskämt för min pappa, men det vågade jag inte. Då hade han nog fått en hjärtinfarkt.

När vi hade lagt på fick jag lite panik. Man ska trots allt inte skoja om sådana saker, och min mens (om vi nu ens kan kalla den för det, med tanke på bristen av blod) va' ju skitskum förra helgen. Så jag rusade upp på toa och tog ett test, på riktigt denna gången. Negativt blev det. Shit, va' man kan stressa upp sig själv i onödan då..hehe. Där fick jag.

Idag sov vi länge. Vaknade inte förrän strax före 9. Holly har sovit hos mig hela natten, för hon hade feber igårkväll. Min stackars lilla tjej! Hon har iaf sovit gott hela natten, och idag e' hon feberfri. Skönt! Hoppas att febern inte kommer tebax.

Det blir en lugn dag. Det e' underbart väder ute, så vi får gå ut och leka lite efter maten. Johan ska jobba över idag, så han kommer inte hem förrän efter klockan sex. Jobbigt, men vad gör man..? Vi får klara oss iaf.

Nu ska jag pyssla lite med tvätten, sen ska här fixas mat. Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0