Åt helsike med Anna!

Läs den här artikeln --> http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article5015762.ab Svara sen på min fråga. Varför i hela världen skulle man vilja behandla sin lilla bebis på det viset..?? Visst kan man ibland va' så trött, så less på vaknätter och barnskrik, men hur desperat måste man vara om man verkligen tar till sådana metoder..? Min dotter (den lilla) vaknade klockan tre imorse (eller inatt borde jag väl skriva). Inte blir man precis glad när man rycks upp ur sin sköna sömn, efter bara några timmars snusande på kudden. Men vad gör man..? Mina barn e' mitt allt. Jag har hellre barn som e' vakna hela nätterna än använder mig av Anna Wahlgrens metoder. Ett litet barn (ja, stora med såklart) behöver närhet och trygghet. De behöver inte disciplin och bestämda händer som trycker ner deras små huvuden.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0