Frisk luft

Godmorgon! Har precis varit ute i skogen med Tandie. Svinkallt va' det, nu innan solen hunnit värma upp allt. Men det va' ändå skönt. Friskt. Ojoj, jag låter ju som en mamma. "Den friska luften.."

Igår kikade vi lite på google-earth. Så jäkla häftigt! När vi kollade på Trelleborg så kunde man c alla gator, torg osv. Vi letade upp våra gamla lägenhetshus och andra platser som betytt mkt för oss. Häftigt att dessa bilder tas från rymden, från satelliter. Tom den här lilla hålan kunde man c. Dock inte lika detaljerat, men vi hittade vårt lilla hus :)

Igår hade vi en mysig dag. Det blev såklart 2 rundor i skogen, och den ena gången följde mamma med. Charlie och Constantin hängde oxå med, och det tyckte Tandie va' jättekul. Även om de e' mkt mindre än vad Tandie e' så går de jättebra ihop. Kidsen va' ute i stort sett hela dagen igår. De ville inte gå in, inte ens när Holly skulle ha mat eller ny blöja. Men jag litar på att de håller sig i trädgården, de e' ju så stora nu, och jag ser ju dem från fönstret. Fast emellanåt fick jag gå ut, för ibland bråkar de rätt rejält. Lämnade dörren öppen, så jag hörde vartenda pip. Tänk att det va' så varmt igår, så man kunde ha altandörren öppen. Härligt!

Nu blir det frukost för den här mamman, innan alla mina barn vaknar. Hörs senare.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0