När man e' uttråkad..

1. Vad blir ditt namn baklänges..?
Svar: Eifos

2. Har du husdjur..?
Svar: Jepps! En hel hög :) Hund, katt, kanin :)

3. Har du gjort en snöängel i år..?
Svar: Nä, faktiskt inte

4. Hur långt är det längsta du har legat på sjukhus..?
Svar: Minns inte hur länge jag låg inne när jag fick Morbus Crohn, men minst ett par veckor varje gång vid 3 olika tillfällen.

5. Platt eller lockigt hår..?
Svar: Lockigt

6. Vad gör du när det regnar..?

Svar: Kryper upp i soffan med en bra bok, eller kikar på datorn :)


7. Har en dröm gått i uppfyllelse..?

Svar: Ja, många av mina drömmar har blivit sanna :)


8. Vad har du för startsida..?

Svar: http://www.google.se

9. Vem ringde du senast..?
Svar: Till älskling

10. Tycker du om sengångare..?
Svar: Näe, inte direkt..

11. Vad har du för mobilsignal..?
Svar: En låt med E-rotic

12. Första sporten du spelade..?
Svar: Hatar sport!

13. Vad längtar du mest efter nu..?
Svar: Att älskling ska komma hem och krama mig :)

14. Hur gammal har du tänkt att bli..?
Svar: Som tur e' så e' det inte upp till mig

15. När åt du en fiskbulle senast..?
Svar: Typ aldrig

16. Vad drömde du om inatt..?
Svar: Jag minns faktiskt inte..

17. Vilken tv-serie är bäst..?
Svar: NCIS, Heroes, DHW, CSI, Förlossningskliniken..


18. Kan du gå ner i spagat..?

Svar: Visst, om en elefant sätter sig på mig så..


19. Vad åt du senast..?

Svar: Tre köttbullsmackor


20. Höga eller låga strumpor..?

Svar: Hmm, mitt emellan kanske..?


21. Läser du på baksidan av mjölkpaketet..?

Svar: Haha, ja det gör jag faktiskt. Men jag va' inte medveten om det förrän nu :)


22. Röd, grön, blå eller gul mjölk..?

Svar: Hmm..jag trodde att mjölk va' vit.. Förresten så dricker jag inte mjölk alls.

23. Sommar eller snö..?
Svar: Sommar!

24. Bikini eller baddräkt..?
Svar: Jag badar inte, men om jag måste välja tar jag bikini

25. Är du mörkrädd..?
Svar: Ja, ganska

26. Har du ngn gång haft ett par kalsonger på dig..?
Svar: Nope

27. Riktig gran eller plastgran..?
Svar: Riktig

28. Tänt eller släckt när du ska sova..?
Svar: Jag vill ha tänt, Johan vill ha släckt, så då blir det släckt.

29. Godaste drickan till frukost..?
Svar: Te

30. Senast lästa bok..?
Svar: Läser just nu Ljudet av ditt hjärta av Stephenie Meyer. Bok nr 3 av 4 i den serien.

31. Vem kramade du senast..?
Svar: Mina barn

32. Älskar du att sjunga..?
Svar: Jepps, så länge inga obehöriga lyssnar :)

33. Vill du bli president..?
Svar: Nope

34. Har du ngn gång spelat kille i en teater..?
Svar: Hmm..det har jag säkert..

35. Duscha eller bada..?
Svar: Duscha

36. Kan du ditt mobilnummer utantill..?
Svar: Jepps, 07383 sen vårt hemnummer. Klart!

37. Har du tråkigt..?
Svar: Ja just nu e' jag inte så superroad precis :)

38. Har du gråtit i skolan ngn gång..?
Svar: Ojoj, tänk om jag hade fått en hundring varje gång :)

39. Har du ngn gång sminkat dig till punkare..?
Svar: Punkare, svartrockare, gothare.. you name it, and I have done it :)

40. Sjunger du på toan..?
Svar: Självklart, men inte när jag sitter på den :)

41. Vilken färg har din jacka..?
Svar: Vilken av dem..?

42. Använder du långkalsonger..?
Svar: Nope

43. Är du höjdrädd..?
Svar: Nääe, inte vad jag vet iaf

44. Vilket land vill du åka till..?
Svar: Får man va' så tråkig och svara Skåne..? :)

45. Vem var den senaste som fick dig att skratta..?
Svar: Skrattade lite åt Magdas sms imorse :)

46. Vad ska du göra nu..?
Svar: Dammsuga! :)

Detta har jag kopierat av:
http://huldaklasdotter.filosoferar.se/index.html


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0