Ny frisyr

Det har varit en hektisk men rolig dag. Igår alltså, för nu har ju klockan passerat midnatt :) Först va' kidsen på dagis och jag va' på utvecklingssamtal på dotterns avdelning. Sen bar det av till staden. Vi hämtade upp sonen efter att han varit på teater, älskling köpte jeans och sen fick jag en efterlängtad stund för mig själv hos frissan medans maken va' på bibblan med alla 3 ungarna :) När mamman blivit tjusig i håret åt vi pizza ute i Kristineberg och sen blev det en tur till svärföräldrarna. Johan och hans pappa skulle sätta på det nya avgassytemet på vår bil, så nu låter den inte längre som en traktor, tack och lov :)

Imorgon bär det av till Linköping. Den här mamman ska försöka shoppa lite kläder åt sig själv, för en gångs skull. Jag tänkte göra det enkelt för mig själv, och har gjort en lista :) Ett par jeans (minst), några toppar (eller linnen/tunikor), ett par mjukisbrallor (eller träningsbyxor..), underkläder(!!) (då menar jag alltså behåar eller toppar som faktiskt täcker allt, och inte avslöjar hela härligheten så fort jag böjer mig fram, eller andas), väska (superviktigt!) och skooor. Tjohoo, jag tror att Johan tar ut skilsmässa efter en heldag med mig på stan :)

Nä nu måste jag sooova, om jag ska orka med allt springande imorgon. Uppdaterar imorgonkväll. Håll alla tummar och tår för mig, för jag behöver verkligen lite nytt i min trista garderob!



Kommentarer:
Postat av: jenny

skit snyggt

2009-04-25 @ 23:23:09
Postat av: Nina

fin du blev :)

2009-04-27 @ 09:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0