Sköna, soliga lördag

Det e' som vanligt här hemma på helgen. När älskling e' ledig, och solen dessutom skiner, då vill man inte sitta här och greja. Då vill man gå ut, njuuuta, andas och umgås med den bästa familjen. Håller ni inte med..?? Alltså blir det slarv med bloggen, men jag tror nog att ni klarar er utan mig någon enstaka dag :)

Har haft en toppendag. Gått i skogen, ätit supergod mat, handlat lördagsgodis, kollat på film.. Och nu börjar mina ögonlock klaga, och jag har faktiskt redan somnat till en stund i soffan..tihi. Ska ta mig upp till badrummet och borsta bissingarna, sen blir det sängen med min braiga bok. Imorgon bär det av till pappsen. Hollys första långresa. 18 mil dit, och 18 mil hem igen. Längtar efter pappas köttfärslimpa :)

Nattinatt!








Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0