Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

Vilket härligt väder vi har fått! Vi njuter så mkt vi bara kan, för man vet ju aldrig om det blir ngt mer bakslag. Men vi hoppas verkligen att det dröjer ett bra tag tills vi får c snöflingor igen. Nu vill vi ha sol och värme, och det har vi ju verkligen fått.

Vi har gått slingan i skogen varenda dag. Så himla härligt e' det! Igår gick vi tom den 2 ggr. Ska gå idag igen. Det e' så smidigt att ha Holly i bärselen. Det tar typ en timme att gå, och hon brukar somna efter halva vägen. Perfekt :) Igår lyxade vi till det oxå, gick upp till affären och köpte varsin glass. Jag tog faktiskt Ben och Jerry´s glassen igen, och nu smakade den mkt bättre. Kanske ngt att vänja sig vid..?

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, så jag hinner skrubba mig lite. Hoppas att solen lyser lika mkt hos er!





Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0