Sooool!

Hejsan hoppsan! Det där med nya tag, som jag lovade mig själv för nån dag sen, har verkligen funkat. Har fått sån energiii, så det e' knappt sant. Igår hade vi en underbar dag, med underbart väder, och självklart spelar ju vädret megastor roll när man håller på att deppa ihop. Det där kalla, mörka ropade efter mig, efter min själ, men jag gav blanka fan i det. Vände ansiktet mot solen istället, och bara njöööt! Satte lillasyster i bärselen och tog sen med mig mina stora barn och Tandie (såklart), och så tog vi en långrunda i skogen. Vi gick hela slingan, och det tog typ en timme. Härligt va' det. Varmt och skönt, och lillan somnade efter ungefär halva biten. Kidsen samlade kottar, så vi har trädgården full nu :)

När vi kom hem igen åt vi lunch, sen slappade vi lite. Efter några timmar tog vi en runda till, dock inte hela slingan men ändå. Idag satsar vi på att göra samma sak igen, för solen lyser så skönt. Men jag måste dammsuga först, och duscha. Ikväll ska vi nämligen på kalas hos svärföräldrarna. Svärmor har fyllt år. Älskjling e' inte ledig idag, för han e' på utbildning. Saknar honom.. Han kommer hem vid 17 typ, och då ska vi köra in till stan på en gång. Om vi e' klara vill säga. Kan inte lova att jag kan stå helt iordning med 3 barn när han kommer. Men men, vi gör vårt bästa :)

Nu ska jag fixa lite, så vi kan gå ut sen. Ha en underbar dag!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0