Sweet dreams!

Har haft mysigaste kvällen med älskling. Vi parkerade oss i soffan och glodde på flera avsnitt av gossip girl. Den serien e' ju galet bra, ngt jag inte trodde. Fem i åtta körde älsklingen upp till affären, för att hinna köpa lite gottigt åt oss, och sen dess har vi alltså suttit uppkrupna i soffan. Ända tills nu, och nu väntar sängen. E' ganska trött faktiskt.

Imorgon åker vi in till staden. Jag ska till frissan och förhoppningsvis bli fin i håret. Fast jag blir ju aldrig nöjd. Mitt hår lever sitt eget liv, eller lever inte alls e' nog mer passande just nu. Jag tappar skitmkt hår, och det e' riktigt jävla hemskt. Har aldrig gjort det förut när jag har ammat, så jag vill inte riktigt tro att det beror på det. Kommer i vilket fall som helst inte att sluta amma ändå. Jo, ngn gång, men inte nu. Hår växer väl ut igen..? Eller..?? Tänk om jag bli skallig. Tror inte att mitt huvud passar i en skinheadfrisyr.

Elliot ska på teater med dagis imorgon. De ska åka buss in till stan. Han tycker att det ska bli superspännande. Visst har han åkt buss massvis med ggr, men aldrig med dagis och polarna. Hoppas att de kommer få jättekul :)

Nähä, nu avslutar jag detta dygnet. Sov gott! Och glöm inte att drömma söta drömmar. Det ska jag göra :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0