Tvättdilemma

Älskling e' hemma igen. Äntligen. Vi har ätit mat och kidsen har gått ut i trädgården, igen. Solen lyser verkligen med sin frånvaro idag, men det hindrar väl inte ungarna från att leka och ha precis lika kul iaf :) Nu inväntar vi Bolibompa, det e' då lugnet sänker sig över vårt lilla hus. Jag har städat som en tok idag. Dammsugit, torkat golven och tvättat, givetvis. Den envisa tvätthögen e' ju såklart precis lika stor som vanligt. Hur mkt rentvätt jag än bär upp, viker och hänger in snyggt i garderoben, så bär jag ner ännu mer smutstvätt. Vart kommer allt ifrån..? Har ngn annan samma problem..?? Vi kan omöjligt äga så mkt kläder. Eller gör vi verkligen det..??

Ska vika lite nytvättade handdukar nu. Sen har jag gjort mitt för idag. Förhoppningsvis..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0