Vad gör jag uppe..??

Mmm, det kan man ju fråga sig. Det e' lördagmorgon, och jag borde faktiskt ligga under mitt sköna täcka och snusa lite till. Istället sitter jag här. Galenskap. Jag vaknade av att Laban sprang runt som en galning, så det va' bara till att gå upp och ut och valla honom och Tandie. Väl inne igen va' jag ju såklart pigg, och det kändes jävligt onödigt att somna om. Så jag hamnade här, hos min älskade, lilla dator. Ska strax ta mig en lång och härlig frukost, i lugn och ro. Har bara liiitegrann kvar att läsa i min bok, så jag försöker att bara läsa vid frukosten nu. Måste försöka spara, för detta e' sista boken i denna serien. Fast egentligen finns det inget härligare än att sträckläsa. Måste köpa mig ngn ny, tjock bok som jag kan sticka näsan i.

Ojdå, nu kurrar magen. Nöden har ingen lag, så jag pyser iväg nu. Wish me luck today! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0