Ännu mera snö!

Godmorgon på er! Har varit uppe ett tag, men har inte orkat sätta mig här förrän nu. Mkt som ska fixas på morgonen, så datorn blir ju såklart inte prioritering nummer ett. Men nu e' vi iaf redo för en ny dag, med allt vad det innebär. Det snöar ute, och kidsen e' såklart överlyckliga. Kan inte påstå att jag själv e' lika glad över ännu mer vitt på marken, men jag njuter självklart när mina barn e' nöjda :) Sopbilen har varit här, så nu e' inte tunnan överfull längre..hehe. Kidsen satt som klistrade i köksfönstret när den kom. Precis som vanligt alltså. Bara två veckor kvar tills nästa gång, och de längtar redan :)

Hade en supermysig kväll med älskling igår. Mkt gos, prat och han försökte även lära mig att spela poker. Jag e' vekligen totalt värdelös..haha. Somnade tryggt i hans famn, lång bort ifrån alla ångesttankar. Älskar dig Johan!

Nu leker kidsen där uppe och lillan sover här nere. Ska passa på att slänga in en maskin med tvätt och dammsuga, innan hon vaknar. Annars vet jag inte alls vad vi ska hitta på för nå't idag. Det e' bökigt att gå ut med vagnen i all denna snön, så om vi går ut stannar vi nog i trädgården. Tur att man har en trädgård!

Nä nu ska jag pysa iväg. Ha en kanonbra dag!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0