Brills

Då e' jag tebax här igen. Det blev kycklingpanna till middag, men kidsen va' väl inte så där överförtjusta precis.

Fia: Kom nu, maten e' klar!
Elida: Va' blir det för mat..?
Fia: Kycklingpanna.
Elida: Uuuäähh! Får jag c..?
Fia: *lyfter ner grytan*
Elida: Usch! Det vill inte jag ha.
Fia: Men du måste ju smaka lite..
Elida: I så fall tänker jag bara smaka på kycklingen!

Bestämd liten dam det här. Tur att det fanns mkt kyckling i, fast hon åt lite av pastan oxå.

Usch, jag måste gå upp och maskera snart. Får passa på nu innan lilltjejen vaknar igen.

Optikern ringde förresten innan. Mina glasögon e' klara! Ska hämta dem sen när älskling kommit hem från jobbet. Jippie!

Nä nu ska jag gå ut och hämta posten, sen blir det maskering. Hörs sen..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0