Färdigmålat

Lördagmorgon. Det e' så tyst och lugnt. Ingen mer än jag och lillasyster e' vaken. E' ganska trött, men självklart e' inte lillasyster det längre :) Igår somnade hon jättetidigt, redan strax efter 20. Vid 01 grät hon till i sömnen, men vaknade inte förrän strax efter 02. Hon somnade om igen på studs, men man blir ändå seg av att gå upp på natten. Jag blir det iaf.

Vi målade klart kidsens rum igår. Jättefint blev det. Älskling hade köpt en färg som heter champagne, men enligt mig e' den aprikos :) Det blev ljust och fint. Älskling målade tom taket, och jag lackade dörrarna. Det blev kanonbra! Idag ska det läggas golv inne i sovalkoverna, och sen e' det klart. Förhoppningsvis kan vi börja flytta in deras saker ikväll. Det ska bli sååå kul att möblera!

Johan bestämde med sin mamma igår att vi ska ha dop-"festen" hemma hos dem istället. Vi har ju inte så stor plats i vårt kök, och ngt matsalsbord får inte heller rum någonstans. Inte vill jag ha ngt heller, men det vore smidigt vid sådana här tillfällen.

Nu kom storebror ner, så nu blir det frukosttime. Ha det bra så länge!


Elliot i sin Bajs-tröja, som Johan köpt åt honom :) (Pee&Poo) http://shop.kissochbajs.com
Den va' populär på dagis kan jag lova er..tihi.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0