Fullt ös

Shit, va' jag slarvar med min kära lilla blogg nu för tiden. Har helt enkelt så mkt att göra, så jag hinner inte alltid sätta mig här. Livet som 3-barns mamma betyder fullt ös (medvetslös :)

Natten va' trevlig. Vi gick och lade oss strax innan tolv. Klockan 02 kommer stora dottern ner, bajsnödig. Ramlade ner i min sköna säng igen runt 3-snåret. Klockan 06 kommer sonen ner och vill ha välling. Bara att hoppa upp och göra iordning den, bäddade sen ner honom i soffan. Gick och lade mig igen vid halv 7, och då vaknade såklart lillasyster :) Så jag kan väl påstå att jag e' lite seg idag.

Älskling va' ute och lekte i snön med ungarna förut, så jag fick lite egentid. Ganska skönt. Gjorde nästan inget alls. Bara slappade och ammade :) Sen for han upp till affären som ett skott, för att hämta ut sin nya dator. Så den har han suttit och pillat ihop hela em. Galning.

Nähä, nu blir lillan tjurig som vanligt, så fort jag sitter här. Så jag får avsluta. Får c om jag orkar skriva mer sen. Kram på er!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0